MediaShock

Goodbye Jégbüfé, welcome Random SörWeekend!

2015. augusztus 28. - MastigiasHU

thumbnail_1.jpg

A hétvégére két remek programot is a figyelmetekbe ajánlok, amiből egyet már teszteltem is.

A napokban kapott szárnyra az a rémhír, miszerint a Ferenciek terén található Jégbüfé örökre bezárja kapuit. Mivel rengeteg "édes" gyerekkori emlék köt a retró-cukrászdához, ezért ma én is elbúcsúztattam magamban a helyet, és bevágtam egy utolsó krémest, mint a régi szép időkben. Sőt, meglepődve láttam a kiírást, miszerint nem is örökre zár be a büfé, 2017-ben újra nyitja kapuit. A fényképes bizonyítékért és a Random Sörweekend részleteiért katt a továbbra:

thumbnail_2.jpg

Mindenesetre holnap, aug. 29-én, szombaton tudtuok még egy utolsó pillantást vetni a hely belsejére, és megkóstolni a finomságokat, arra viszont készüljetek fel, hogy tömeg és szauna-feeling lesz. Persze így is megéri, a krémes pl. még mindig remek, nézzétek csak:

 

MÁS

Random SörWeekend

Erről az eseményről csak pár órája értesültem, és még meg sem néztem magamnak, de a leírás alapján elég jónak ígérkezik:

"Nem lesz nagy zenebona, meg csinnadratta, nem lesz metapay, de ott lesz az érzés ami miatt jövőre a haverokkal újra eljössz. Sörök mellé a Grill Király és Kolbicéék odateszik az éhségre valót."

A lényeg tehát, hogy nem egy őrületes Főzdefesztet kell magunk elé képzelni, nincsenek programok meg koncertek, de vannak jóféle kézműves sörök és kaják, ráadásul belépőt sem kell fizetnünk. Mi kell még? Irány az Allee melletti sétány, ma, holnap és holnapután!

thumbnail.png

Az esemény Facebook oldalát itt találjátok, szép hétvégét mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediashock.blog.hu/api/trackback/id/tr437767902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása