MediaShock

10 éves a BioShock!

Nektek mi a játék legemlékezetesebb pillanata?

2017. szeptember 07. - MastigiasHU

bioszulinap.jpg

Ha már értekeztünk a Mafia születésnapjáról, ne menjünk el szó nélkül a BioShock jubileuma mellett sem: a játék 2007. augusztus 21-én (Európában 24-én) jelent meg PC-re, így pár napja töltötte be 10. „életévét”. Ugyan a sorozatot útjára indító Irrational Games már nem létezik eredeti formájában, de a csapat munkája így is tovább él a rajongókban. A 2K Games nemrég szervezett egy „Return to Rapture” partit, amin rengetegen vettek részt – a tovább mögött ebbe kukkantunk be, illetve keressük a legemlékezetesebb BioShock pillanatokat is!

Számomra a legemlékezetesebb momentum rögtön a játék elején történt: életemben először kíváncsian követtem a játék bevezető videójában történteket, majd egy adott pontnál mintha megakadt volna minden. Vártam, csak vártam, mégsem történt semmi, csendesen égett a tűz a víz felszínén. Várjunk csak! Hisz ha mozgatom az egeret, akkor mozog a kép is! Neeee, ez már maga a játék?!

Esküszöm, azt hittem hogy még az intrót látom, amikor megkapjuk az irányítást Jack felett a vízben - addig nem találkoztam ilyen minőségű grafikával, illetve az átvezető videó és a tényleges játékmenet ennyire tökéletes illeszkedésével. Nosza, szájtátva ki is tempóztam a világítótoronyhoz, aztán teljesen elmerültem Rapture-ben.

screenshot1.jpg

Hasonlóan emlékezetes pillanat még, amikor egy babakocsi és egy anyuka árnyéka vetült a falra, és még azt is hallani lehetett, ahogy az anyuka babusgatja csemetéjét. A közelükbe érve aztán majdnem frászt kaptam, amikor a mutter hirtelen egy méretes revolvert rántott elő a babakocsiból, és tüzelni kezdett...

Nektek vannak hasonló élményeitek?

A jubileum alkalmából egyébként érkezik egy 200 dolláros (~50 ezer Ft) gyűjtői kiadás PS4-re és Xbox One-ra, melyben a BioShock: The Collection, és egy mozgó fúrófejes-világítós-hangot adó Big D feat Lil' Sis' szobor kap helyet. Attól függetlenül, hogy a BioShock az egyik kedvenc játékom, nekem valamiért nem mozgatta meg a fantáziámat ez a csomag: nem érzek mögötte lelket, csak újabb rókabőrt. Beszélgetés a fejlesztőkkel az elmúlt 10 évről? Poszterek, képeslapok? Esetleg egy újabb bakelit? Kár érte...

bio10_beauty_shot_statue_solo.png

Mindenesetre boldog születésnapot, BioShock!

A bejegyzés trackback címe:

https://mediashock.blog.hu/api/trackback/id/tr2112809924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása